štvrtok 14. augusta 2014

Balea- balzam na vlasy

Ahojte :)

V tomto článku, by som vám chcela predstaviť balzam, ktorý používam od Baley. Sú rôzne typy týchto balzamov. Vyberajú sa podľa farby vlasov. Ja mám tmavo hnedé vlasy, preto používam tento balzam. Je určený na poškodené vlasy a obsahuje olej. Balzam ošetruje poškodené vlasy, redukuje lámavosť a vypadávanie vlasov. K tomu dodáva vlasom lesk a sú pekné jemné. Mne osobne veľmi vyhovuje a som s ním veľmi spokojná. 
Tento balzam je určený pre tmavo hnedé vlasy až do čierna. 

2 komentáre:

  1. Díky za tip! Nedávno jsem na něj v DM koukala, protože ty "lepší značky" jsou relativně drahé a nevím, jestli se mi chce investovat.. :D hned jak budu ve městě, tak si ho koupím :-)) !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to pěkně, asi to někdy zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť