piatok 22. augusta 2014

TAG

Ahojte :)

V prvom rade, by som sa chcela poďakovať blogerke Nico, ktorá ma nominovala v mojom prvom tagu. A tak som sa rozhodla ho urobiť. ;)

Pravidlá:
1. Poďakuj blogerke, ktorá ťa nominovala.
2. Napíš o sebe 11 faktov.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostala.
4. Nominuj blogy.

11 faktov o mne:

  1.  Volám sa Viki.
  2.  Blogovať som začala nedávno, približne pred týždňom.
  3.  Rada trávim svoj voľný čas s priateľmi a rodinou.
  4.  Občas si prečítam nie akú tu knihu, ale najviac uprednostňujem trilery a dievčenské romány.
  5.  Školu beriem ako povinnosť, ale o tom, že sa veľmi rada učím nemôžem povedať, aj keď výsledky mám výborne.  
  6. Zo všetkého najradšej mám môjho štvornohého miláčika, o ktorého sa s obľubou starám a som vďačná, že ho mám. 
  7. Zaujímam sa o módu, kozmetiku, čo je hlavný dôvod, prečo som začala blogovať. 
  8. Mám veľmi rada leto a slnečné dni, ktoré mi vedia vyčariť úsmev a dobrú náladu. 
  9. Kamarátky si ma vyberajú za poradkyňu vzťahov, čo ma taktiež baví. 
  10. Mám rada športovanie, ako je behanie, basketbal, volejbal, ale nájdu sa športy, ktoré nemám v láske.
  11. S mojimi kamarátkami a kamarátmi sa rada zabávam, užívam si a bavím sa.

11 otázok:


  • 1.Kedy si naposledy skúsila niečo nového? A čo to bolo?  Naposledy som vyskúšala založiť si blog a natáčať videá na YT a môj blog.
  • 2.Kde si bola najďalej? Najďalej som bola na Malorke. Je to ostrov, ktorý patrí Španielsku a veľmi sa mi tam páčilo.

  • 3.Prečo si si založila blog? Blog som si založila ako každé jedno dievča, preto, pretože ma veľmi zaujala móda a kozmetika a rada sa venujem stylingu. 

  • 4.Používaš na blogu prezývku alebo svoje skutočné meno? Poprípade prečo zrovna túto prezývku?  Na blogu používam svoju prezývku ako VIKI STYLE. A to preto, pretože moje meno je Viktória, tak som ho skrátila ako "Viki", lebo takto ma každí oslovuje. A Style som prispôsobila môjmu obsahu na blogu.

  • 5.Vedia tvoji kamaráti, že máš blog? Vedia to iba, tí, ktorým sa dá veriť a ma v tom podporujú. 

  • 6.Čo by si na svojom blogu chcela dosiahnuť? Som veľmi rada, že sa nájdu ľudia, ktorí si pozrú môj blog a ocenia ho. Ale najviac, by som chcela spolupracovať s niekym. 

  • 7.Koľko vieš jazykov a aký by si sa chcela naučiť? Keďže pochádzam zo Slovenska, tak viem slovensky a čeština mi je veľmi blízka. :D Ale pasívne ovládam aj angličtinu, nemčinu a základy španielského jazyka. Ale chcela by som sa naučiť španielsky jazyk. 

  • 8.Ako by si opísala svoj štýl? Opísala by som ho veľmi stručne a asi tak, že mám moderný štýl. :) Snažím sa obliekať podľa toho čo sa nosí a čo sa mi páči, mám skôr športové, štýlové a  elegantné oblečenie. 

  • 9.O čom je tvoj blog?  Môj blog je hlavne o kozmetike, móde, ale nájdete tu aj rôzne rady a tipy pre dievčatá. 

  • 10.Čítaš aj iné blogy? Ako často? Áno čítam a neviem povedať ako často, záleží to podľa toho ako mám čas.

  • 11.Si skôr introvert alebo extrovert? Som skôr asi introvert.

11 otázok odo mňa: 
  1. Ako si sa dostala ku blogovaniu?
  2. Aké šťastie ťa už niekedy postihlo?
  3. Čomu sa venuješ vo svojom voľnom čase najradšej?
  4. Máš domáce zvieratko? Poprípade aké.
  5. Čo ťa motivuje?
  6. Rada čítaš? Aká je tvoja obľúbená kniha?
  7. Ako si predstavuješ svoju budúcnosť?
  8. Máš nie aký veľký sen? Ak máš, tak aký?
  9. Kde študuješ a prečo práve tam?
  10. Aké kúsky sveta si už navštívila? 
  11. Si skôr optimista alebo pesimista? 

    


6 komentárov:

  1. Ahoj, já se ti opravdu omlouvám, ale tento tag už jsem jednou vyplňovala - http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/tag-liebster-award-cz.html , takže ho po druhé už moc psát nechci. Doufám, že nebudeš naštvaná:((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuju za nominaci, ale doufám, že ti nevadí, že sem TAG už dělala a podruhé se mi moc nechce, ale děkuju za nominaci))

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádny tag :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný tag ... :3
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja super, takéto výzvy mám tiež rada. Snáď nevadí, keď ju dám aj na svoj blog. :) Ja teda najradšej športové výzvy teda tie, ktoré ma donútia vytiahnuť napríklad bicykel a najazdiť pár kilometrov. Meriam si ich s náramkom od https://www.mibandshop.sk/xiaomi-mi-band-6 a je to fakt paráda. :) Celoročne sa snažím udržať sa tak nejako fit, čo samozrejme v čase, keď nemôžeme poriadne von, ide ťažko. Ale zase som si urobila doma takú malú posilňovňu, tak cvičím aspoň tam.

    OdpovedaťOdstrániť