pondelok 11. augusta 2014

BALEA produkty

Ahojte :)

Dnes vám chcem povedať môj názor na tieto produkty od Baley. :)
  1. Korektor- používam odtieň 2 a sedí úplne mojej pleti. S týmto korektorom som veľmi spokojná a pravidelne ho používam. Odporúčam. (cca 2,00€)
  2. Púder- taktiež používam odtieň 2 a som s ním celkom spokojná. Zapudruje nedostatky a tvár dostane prirodzený efekt. (cca 2,50-3,00€)
  3. Make-up- s odtieňom 2 som síce spokojná ale samotný make-up nezakrije všetky nedostatky. Pleť je rovnaká aj keď si z make-up nanesiem veľa. Tento produkt sa mi veľmi nezapáčil. (cca 2,50€) 

3 komentáre:

  1. Moje sestra má taky ten pudr a někdy jí ho kradu :D je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balea korektor jsem používala asi dva roky, než jsem si koupila lepší (ani ne tak dražší) a zjistila jsem, že ten od balea je na pytel, protože vůbec nevydrží... :D

    OdpovedaťOdstrániť